Persoane interesate

vineri

sâmbătă2 februarie2019

foto.  wikipedia.org
Fără iubire, din iubire nu mai rămâne nimic.
                     James Joyce (2 februarie 1882 - 19410
                                                                                             foto.  bertvthul



N-o spun ca să mă laud, dar astăzi e o zi minunată.
      Gioachino Belli (1791 - 1863)



                                                                                           foto.  Free-Photos



Așa e firea muritorilor, nimic nu le place mai mult decât ce au pierdut: suntem nedrepți cu ce ne rămâne de dorul a ce ne-a fost smuls.
        Seneca (4 î.C. - 65 d.C.) 





                                                              foto.  biografieonline.it
Tot ce faci bine contribuie la fericirea ta.
               Bertrand Russell (1872 - 2 februarie 1970)

2 comentarii:

  1. Subiect interesant pentru un blog. Am căutat pe Internet pentru distracție și am venit pe blogul tău. Postul fabulos. Vă mulțumim pentru o schimbare de cunoștințe! Este minunat să vedem că unii oameni încă depun eforturi în gestionarea site-urilor web. Vino să-mi vizitezi blogul la TumesKecil
    Citiți mesajele mele de aici:
    - Tips beli smartphone
    - Bahaya Ngecas HP pakai Laptop dan Solusi Mencegah Bahayanya
    - Kode rahasia di hp xiaomi dan fungsinya

    Mulțumesc mult!

    RăspundețiȘtergere