Persoane interesate

vineri

sâmbătă16 februarie2019

foto.  pageantplanet.com
Am fost aleasă cea mai frumoasă femeie din lume, dar asta nu-mi spune nimic.
                                            Rina Mor (16 februarie 1956 -     )
                                                                                           foto.  Free-Photos

El nu m-a aruncat la pământ ca să nu mă mai ridice, ba chiar nici nu m-a aruncat, ci m-a ținut atunci când, împins de soartă, m-am prăbușit, și în căderea mea, m-a așezat la pământ cu blândețe, cu cumpătarea mâinii sale divine.
                      Seneca (4 î.C. - 65 d.C.)

                   
               foto.  kellepics











Peste umbra ta și peste ursita ta nu poți sări.
    Sofia Nădejde (1856 - 1946)







     foto.  biografieonline.it
Sunt și rămân ce-am fost
în așteptarea marelui ceas.
                             Giosue Carducci (1835 - 16 februarie 1907)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu