Persoane interesate

miercuri

martie29 joi2018

foto.  wikipedia.org
Și iar mi-e sufletul la tine
atât de-ntreg
atât de tot
că-mi sorb o lacrimă și-mi pare
că cere
mângâie 
și doare
de parcă tu ai plâns-o-n mine,
de parcă ți-am venit de tot.
                                         Elena Farago (29 martie 1878 - 1954)


 foto.  qimono






Viața e o înșiruire de alegeri, deci e important să le facem în ordinea corectă.
                    Joel Dicker (1985 -    )

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                         foto.  Btarme







Totul a fost deja spus, dar nu de toți.
                Karl Valentin (1882 - 1948)




                                                                                                                              foto.  wikipedia.org
Când pictez îmi place să intru în ce pictez.
                                     Georges Seurat (1859 - 29 martie 1891)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu