Persoane interesate

vineri

17martie 2018sâmbătă

foto.  wikipedia.org
                   
...forța primordială, cauza cauzelor, nu poate fi niciodată atinsă...
                                        Urmuz (17 martie 1883 - 1923)


      
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   foto.  Bru-nO





Îmi doresc să am puterea de a schimba lucrurile pe care le pot schimba, să am răbdarea de a trăi cu lucrurile pe care nu le pot schimba, dar mai ales îmi doresc să am înțelepciunea de a le deosebi.
               Thomas Morus (1478 - 1535)



            foto.  solas-ser












Iubirea nu înseamnă să folosim aceleași cuvinte, ci să avem același alfabet.
                  Massimi Gramellini (1960 -     )






                                                                                                      
                                                                                 foto.  history.com
Ce nu este folositor roiului nu e folositor nici albinei.
                                               Marc Aureliu (121 - 17 martie 180)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu