Persoane interesate

marți

9octombrie miercuri2013


                                                                                                                          foto.  piczo.com
          Viața este ceea ce se întâmplă cu tine în timp ce ești ocupat făcându-ți tot felul de planuri.
                                                                John Lennon ( 9 octombrie 1940 - 1980)
                      


    foto.  Jose Angel Navarro Cortes












”Vorbește-mi despre Dumnezeu!” i-am spus migdalului. Și migdalul a înflorit.
            Nikos Kazantzachis (1883 - 1957)






                                                                                                                                                                                                                                                    foto.  Rakesh Syal









Ce am în mine nu e ceea ce vezi tu pe dinafară, și poate nici ceea ce îți închpui. Ce am în mine îngrijesc cu multă pasiune, iar uneori ascund ce am în mine chiar și de mine. Sau, alteori, țin în mâini ce am în mine, și mă joc, sau mă întreb ce e de făcut...
            Chrissie Keighery




                                                                                                          foto.  losojosdecain.scoom
Ce-mi place la tine? Această lungă și voluptoasă visare în care mă adâncesc de îndată ce mintea mea mi te închipuie.
                                         Andre Maurois (1885 - 9 octombrie 1967)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu