Persoane interesate

marți

30octombrie miercuri2013


                                                                                                                                               foto.  icollector.com
                      Important nu e că cineva are o idee, ci cât de profund crede în ea.
                                                                                         Ezra Pound ( 30 octombrie 1885 - 1972)



                                                                                                                                                                                                                                                                     foto.  Fiorenzo Borio





Datoria voastră nu e să căutați iubirea, ci să căutați în interiorul vostru barierele care vă împiedică să ajungeți la ea.
     Jalal Rumi (1207 - 1273)



                                                  foto.  Fiorenzo Borio








Fiecare tremur al pielii mele, atunci când mă mângâi, ascunde în el nevoia mea de tine.
                          Alma Gjini



                                                                                                                              foto.  harpreetkhara.com
Mai mult decât să dăm răspunsuri subtile, ar trebui să ne concentrăm să formulăm întrebări subtile.
                                         Claude Levi-Strauss (1908 - 30 octombrie 2009)

2 comentarii:

  1. Fiecare tremur al pielii mele, atunci când ma mângâi, ascunde în el nevoia mea de tine....va trebuii sa imi înhib fiecare simț...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar cine poate? să își inhibe fiecare simț...?

      Ștergere