Persoane interesate

duminică

21octombrie luni2013

                                                                                                       foto.  equinoxenamur.be
                   Există mai multe dovezi într-o lacrimă decât în toate muzeele și bibliotecile lumii.
                                                             Alphonse de Lamartine ( 21 octombrie 1790 - 1869)



                                                                                                                                                                                                                                                                                 foto.  Dave Preston













      Sex-appeal înseamnă 50%  ceea ce ai tu, și 50%  ceea ce cred alții că ai.
           Sophia Loren (1934 -     )






                                       foto.  Ervin Ervin





Cum aș fi putut să-i explic că poți fi fericit și în suferință? Aceste două cuvinte se însoțesc, totuși, în modul cel mai firesc: eu nu am suferit cu adevărat înainte ca Martine să mă învețe ce e fericirea.
                                         Georges Simenon (1903 - 1989) 


                                             



                                                                                                                                             foto.  theguardian.com
Ne-am întors, eu sprea ea, ea spre mine, după doisprezece pași, pentru că a iubi e un duel, ne-am întors și ne-am privit pentru ultima oară.
                                    Jack Kerouac (1922 - 21 octombrie 1969)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu