Persoane interesate

vineri

19octombrie sâmbătă2013


                                                                                                                                              foto.  jorgeledo.net
Natura frumuseţii nu poate fi corporală. Pentru că dacă ar fi corporală, nu ar fi în armonie cu virtuţile sufleteşti, care nu sunt corporale. Frumuseţea corpului e doar cărarea spre adevărata natură a frumuseţii.
                                                      Marsilio Ficino ( 19 octombrie 1433 - 1499) 



                                  foto.  Kallol R.






Sufletul este o fereastră deschisă spre un ocean de emoţii.
          Loredana Bertone




                                                                                                                                      foto.  Normunds Laizans











Eşti fereastra spre care, uneori, îmi îndrept cuvintele, noaptea, când îmi străluceşte inima...
                                                Alda Merini (1931 - 2009) 




 
                                                                                                              foto.  pusaroth.wordpress.com
Am stat cu mine însumi, trudindu-mă să dezleg întrebări fără răspuns. E nevoie pentru asta de tăcere şi singurătate. Desfăcându-mă de tot ce atârnă greu, şi întunecăm-am aşezat să văd numai cu duhul.
                                             Mihail Sadoveanu (1880 - 19 octombrie 1961) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu