Persoane interesate

miercuri

10octombrie joi2013


                                                                                                                 foto.  last.fm
      Să admiri frumuseți e un lucru bun, dar să inventezi frumuseți e un lucru mult mai bun.
                                                      Giuseppe Verdi ( 10 octombrie 1813 - 1901)



                                                                                                                                                                              



                                                                                                                                                                                                                                                                                                    foto. saatcionline.com










Una dintre cele mai mari greșeli pe care am putea-o face este aceea de a ne teme de greșeli.
                Elbert Hubbard (1920 - 1986)







                        foto.  Miss Aniela  












Eu nu-mi petrec viața pe pământ, ci în mintea mea...
                         Rejean Ducharme (1941 -     ) 







                                                                                foto. allnumis.ro
Iert acelora care au scris și au vorbit în contra mea, căutând a mă calomnia sau arunca îndoieli asupra bunelor mele intențiuni. Le trimit tuturor o ultimă salutare, plină de dragoste.
                                           Carol I (1839 - 10 octombrie 1914)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu