Persoane interesate

miercuri

31octombrie joi2103


                                                                                                                                       foto.  google.ro
                        Oh! dac-aș putea în viață să mă bazez pe sentimente, și nu pe lucruri.
                                                         John Keats ( 31 octombrie 1795 - 1821)




                                                                        foto.  Ben Goossens








Unii oameni apar în viața noastră ca o binecuvântare, alții ca o lecție.
          Maica Tereza (1910 - 1997) 



                                                                                                                                                                                                                                                                             foto.  Robert Zaczkoowski








În fiecare dimineață când mă trezesc, îmi spun: ”până aici totul e bine!”
            Antonio Curnetta



                                                                                                                                 foto.  icollector.com
Îmi rezerv dreptul de a mă contrazice! Nu vreau să mă privez eu însumi de dreptul de a vorbi aiureli, și cer cu umilință să fiu lăsat să mă înșel din când în când.
                                             Federico Fellini (1920 - 31 octombrie 1993)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu