Persoane interesate

joi

6septembrie vineri2013


                                                                                                                                                              foto. google.ro
Nu este în lumea aceasta totul deșertăciune, rămâne ceva statornic, rămân faptele mari, care sunt nepieritoare.
                                            Mihail Kogălniceanu ( 6 septembrie 1817 - 1891)


                                                foto.  Natalia Lakes





Mă lumineze chipul tău! și altul
mă voi afla; asupra mea întoarsă
privire ta: te-aștept cu șoapta arsă
spre a-mi sosi, din piscul tău, înaltul!
                    Radu Cârneci (1928 -    )


                                                                                                                                                   foto.  Raymond Elstad










Cine te judecă nu te înțelege, cine te înțelege nu te judecă.
         Loredana Bertone (1980 -     )









                                                                                                                                          foto. hollywoodmemorabilia.com
                       Până astăzi te-am iubit, începând de astăzi te voi adora...
                                                              Luciano Pavarotti (1935 - 6 septembrie 2007)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu