Persoane interesate

luni

10septembrie marți2013


                                                                                                                                           foto.  grandstands.com
                              Vocile noastre se iubeau, așa cum ni se iubeau trupurile.
                                             Amy Irving ( 10 septembrie 1953 -     )


                                                                                                                                                                                                                                                                                                  foto.  Piotr Kowalik








Așa-mi ascund păgâna mea ardoare
și mă sculptez din vârf la rădăcină,
iar clipa mea cu-abisul se-nvecină,
că nu-mi sosești, de gând mântuitoare...
        Radu Cârneci (1928 -     )



                      

                                              foto.  Michael Sulka












Când sufletul tău e pregătit, toate în jurul tău sunt pregătite.
             William Shakespeare (1564 - 1616)






                                                                                                                                                         foto.  wakeupnews.eu
                 Este mai mic răul de a nu avea legi decât acela de a le avea și a le încălca în fiecare zi.
                                                               Ugo Foscolo (1778 - 10 septembrie 1827)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu