Persoane interesate

duminică

23septembrie luni2013

                                                                                                                      foto.  leadinglightsautographs.com
                             Iubirea - o singură inimă în două trupuri...
                                                            Bruce Springsteen ( 23 septembrie 1949 -     )



                                              foto.  Anabela Sequeira







Ci vino tu, cu voia ta, şi ia-mă
rupându-mă de căile deşarte,
desprinde-mă de piatra mea de moarte,
şi ca pe-un vis de risipire: bea-mă!
        Radu Cârneci (1928 -     )




                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                                             




                                                                                                                                                                                                                                                                                                         foto.  Andris Apshenieks









Ea doarme în sufletul meu
şi uneori, noaptea,
se trezeşte şi se joacă
cu visele...
        Fernando Pessoa (1888 - 1935)







                                                                                                                             foto.  rover.ebay.com
Oamenii sunt puternici numai atâta timp cât reprezintă o idee puternică. Ei devin lipsiţi de putere când i se opun.
                                                Sigmund Freud (1856 - 23 septembrie 1939)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu