Persoane interesate

miercuri

26septembrie joi2013


                                                                                                                              foto.  liveauctioneers.com
Dependent de ceea ce este, omul este totodată departe de a fi cu adevărat stăpânul lui însuşi.
                                                         Martin Heidegger (26 septembrie 1889 - 1976)



                                                                                                                                                                                                                                                                                             foto.  Ravshaniya.com


Unde mă voi duce? Tu eşti
un punct cardinal de toţi bănuit, iar eu
mă cunosc şi m-aş căuta şi acolo;
unde să fug spre a mă bucura?
        Radu Cârneci (1928 -     )



                                         foto.  Marcin Sacha










Nu te strădui să obţii ultimul cuvânt, s-ar putea oricând să fie chiar aşa...
             Robert A. Heinlein (1907 - 1988) 






                                                                                                                                       foto.  icollector.com
Iubirea? Luaţi-mi totul: Oscarul, banii, casa, dar iubirea nu! nu mi-o luaţi! Iubirea e ploaie, e vânt, e soare, e stea. Iubirea e respiraţie şi, da! ştiu! ştiu! iubirea e otravă.
                                       
                                                      *

                                      Nu-mi tuşaţi ridurile, mi-a trebuit o viaţă să le pot avea.
                                                                 Anna Magnani (1908 - 26 septembrie 1973)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu