Persoane interesate

joi

13septembrie vineri2013


                                                                                                                                                   foto. wikipedia.com
Toată viața am vrut să fiu pregătit pentru orice mi s-ar întâmpla. Acum, în fața morții, îmi dau seama cât de nepregătit mor.
                                             Cesare Borgia ( 13 septembrie 1475 - 1507)



                                                                                                                                                                                                                                                               foto.  renoa









De n-ai fi tu, n-ar fi adânc de lume,
iar Soarele n-ar mai purta lumină,
n-ar mai vibra a vieții rădăcină,
oceanele n-ar înflori în spume.
           Radu Cârneci (1928 -     )


               

           foto. Joacim Caristorp




Vipera va muri
Când mă va mușca
Va muri
De durerea mea
                        Maram al- Masri




                                                                                                                                                           foto.   oameni.regionis.it
Nu! Sufletul omului nu trebuie să rămână încătușat de pământ, când și știința ne deschide drumul văzduhului.
                                         Aurel Vlaicu (1889 - 13 septembrie 1913)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu