Persoane interesate

joi

20septembrie vineri2013


                                                                                                                                                                                    foto. wikipedia.com
                                                    Ea pleacă, eu mă fac că plec
                                                    Dar stau acolo şi-o petrec
                                                    Cu ochii cât e zarea...
                                                                              George Coşbuc ( 20 septembrie 1866 - 1918)



                                                                                                                                                                                                                                                  foto.  Tanni Thai


Ce gânduri cu miresme, ce idei,
ce moleşeli se-nstăpânesc în sânge:
braţele-mi cad ca doi imenşi cercei
şi mor tăcând tăcerile nătânge
şi mi se-arată plăsmuiri de zei
în arborii cu braţele prelunge...
            Radu Cârneci (1928 -     )



                  foto.  Isak Sellanraa












Eu mă trezesc întotdeauna în formă, dar de-a lungul zilei mă deformează ceilalţi.
                     Alda Merini (1931 - 2009) 



                                           foto.  lovendal.ro
                     Cei care aplaudă răul sunt la fel de vinovaţi ca şi cei care-l înfăptuiesc.
                                                    Jacob Grimm (1785 - 20 septembrie 1863)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu