Persoane interesate

miercuri

19septembrie 2024joi

 

Iar rațiunea n-are puterea, și nu știe vreun tertip
Pentru a ascunde al ei frumos chip...
                                                            William Golding (19 septembrie 1911 - 1993)



Și chiar dacă o să te părăsesc pentru scurt timp, singurătatea mea, dacă mă va acapara vreo iubire mă voi întoarce la tine, fii sigură. Sentimentele cedează, tu rămâi mereu aceeași.
    Alda Merini (1931 - 2009)





Nu-mi mai căuta inima, niște fiare mi-au devorat-o.
      Charles Baudelaire (1821 - 1867)

Ce pasionante descoperiri poți să faci asistând la discuții aparent banale.
                                                                         Cella Serghi (1907 - 19 septembrie 1992)


       



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu