Persoane interesate

duminică

12august 2024luni

 

Adevăratul învingător este cel care își culege victoriile din propriile înfrângeri.
                                                       Hans Urs von Balthasar (12 august 1905 - 1988)
Știi să-mi violezi gândurile,
să mă faci sclava ta,
să-mi aprinzi dorințele,
să-mi înflăcărezi carnea,
știi să mă faci fericită
cu fiecare respirație a ta...
Știi?
       Elisabetta Barbara de Sanctis








După baie mă privesc în oglindă și observ  că mi-a mai rămas ceva dinainte: zâmbetul.
                Akiko Yosano (1878 - 1942)

Normal, niciun om nu se gândește să părăsească locul în care e fericit.
                                                                 Thomas Mann (1875 - 12 august 1955)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu