Persoane interesate

duminică

15ianuarie 2024luni

 

Și el mi-a dat un suflet să simt lumina zilei
Și măreția nopții și zâmbetul copilei.
În vuietul de vânturi simțit-am al lui mers
Și-n glasul dulcii muzici simții duiosu-i vers,
Dar tot, pe lângă aceste cerșesc înc-un adaos
Să-ngăduie intrarea-mi în veșnicul repaos.
                                               Mihai Eminescu (15 ianuarie 1850 - 1889)








Uneori deosebirea dintre unii și alții este că unii sunt înzestrați cu darul de a vedea iluziile cu ochii lor.
        Eric-Emmanuel Schmitt (1960 -    )



Am prins eu vreodată din mare
cu brațele mele mareea 
care se strecoară peste golfurile de la încheieturile degetelor
și curge
pe întinsul palmelor mele ca valurile printre stâncile realității?
       D.H. Lawrence (1885 - 1930)



Cântecele ascund lacrimile.
                                           Dolores O”Riordan (1971 - 15 ianuarie 2018)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu