Persoane interesate

miercuri

28decembrie 2023joi

 

Când mi-am dat pentru prima oară seama că sunt femeie, nu mi-a venit să cred, și am vrut să mă conving pe loc. Și m-am convins.
                                                                           Jane Alexander (28 decembrie 1972 -   )



Răspândește fericire oriunde te-ai afla. Nimeni să nu plece de lângă tine fără să fie mai fericit decât era când a venit.
         Maica Tereza (1910 - 1997)



Ceea ce putem pierde pentru că nu am reușit este puțin față de ceea ce pierdem pentru că nu am încercat.
               Francis Bacon (1561 - 1626)
Pictez ca să fiu fericită.
                                                                                         Gemma Hartmann (1940 - 28 decembrie 2012)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu