Persoane interesate

duminică

24aprilie 2023luni

 

Oh, cât am fost de păcătos
În viața asta de prisos,
Cât am iubit și cât am fost
În dragostea mea fără rost...
                                                              Eugen Jebeleanu (24 aprilie 1911 - 1991)






Să te presimt abia, să nu te știu,
Abia să te presimt ca pe-un parfum
De floare scuturată timpuriu
        Dimitrie Anghel (1872 - 1914)





Secretul regretelor stă în detalii. Să-ți pară rău după lucrurile mari, e copilăros de simplu. Dar când regreți un detaliu, se prăbușește parcă tot eșafodul.
          Heinrich Boll (1917 - 1985)
Și dormind eu am visat, tu visând ai lăcrimat
Când eram mai tânăr și la trup curat.
                                              Cezar Ivănescu ( 1941 - 24 aprilie 2008)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu