Persoane interesate

marți

23februarie 2022miercuri

 

Trecem Styxul cu dragostea de care am avut parte, cu dragostea pe care am oferit-o.”
                          Eta Boeriu (23 februarie 1923 - 1984)

Te desparți de multe ori până te desparți, iar când o să fie de-adevăratelea, vei simți cum moare în tine speranța fericirii, despre care nu bănuiai ce întindere are în ființa ta și cât de adânc este împletită cu bucuria de a trăi, bucurie care până atunci crezuseși că e autonomă, și nu poate fi alungată de nimic,
                  Marin Preda (1922 - 1980) 



...când mă scoți cald și bun din tine
și mă lași singur, eu cu mine, 
mă lași pe drum, și-mi tocmești bine
drumul meu drept...
       Cezar Ivănescu (1941 - 2008)
Imaginația mea e o mănăstire, eu sunt singurul ei călugăr.
                      John Keats (1795 - 23 februarie 1821)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu