Persoane interesate

joi

12noiembrie 2021vineri

 

Când eram mică mă bâlbâiam, acum că am ajuns mare aș vrea să fi rămas așa.
                               Anne Hathaway (12 noiembrie 1982 -    )



Uneori când nu spunem nimic spunem cel mai mult.
                 Emily Dickinson (1830 - 1886)


Am iubit cu tot dorul meu visele de neatins.
              Nazim Hikmet (1902 - 1963)
Și noaptea mea, vorbindu-i nopții tale
zicea: adânco, prinde-mă de mână
să ne-înecăm în valul gros și moale
cu spume negre, vână lângă vână
acum, cât încă n-am trezit liliecii
cu șuier dulce-ademenindu-i toată
buimaci și orbi ca să-mi stârnească recii
fiori și-aripa-n pieptul meu să-și zbată.
                                                                      Eta Boeriu (1923 - 12 noiembrie 1984)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu