Persoane interesate

duminică

29martie 2021luni

 

Mii și mii de valuri vin din larg mereu
Până ajunge marea de adapă malul,
Nu-ntreba nisipul cine poartă valul
Că ar fi în stare să-ți răspundă: Eu!
                               Elena Farago (29 martie 1878 - 1954)



Nefericirea e avertizarea de a merge atent mai departe, nu de a te opri.
               George Bernard Shaw (1856 - 1950)

Timpul meu nebun, care nu știe ce sentință i se pregătește și ce arme stau încă de pe acum ațintite asupra, lui urmărindu-i atente goana dezlănțuită, să-l execute. Pe mine să mă execute, fiindcă eu și timpul meu suntem totuna, cum aș putea exista în afara timpului meu ucis?

           Laurențiu Fulga (1916 - 1984)
Când cânt tot trupul îmi cântă.
                                                                 Kvitka Cisyk (1953 - 29 martie 1998)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu