Persoane interesate

marți

25martie 2020miercuri

foto.  Poetii nostri
Lăsați ploaia să mă-nbrățișeze de la tâmplă până la glezne,
Iubiții mei, priviți dansul acesta nou,
Noaptea-și ascunde ca pe-o patimă vântul în bezne,
Dansului meu i-e vântul ecou.
                                                                 Ana Blandiana (25 martie 1942 -    )

                                                                                                         foto.  Lidya Nada








M-am hotărât să fiu fericit, pentru că știu că-mi face bine sănătății.
                        Voltaire (1694 - 1778)



                        foto.  Noah Silliman




Să știm să ne eliberăm nu-i mare lucru, greu e să rămânem liberi.
                    Andre Gide (1869 - 1951)


                  foto.  biografieonline.it
Dacă nu este astăzi va fi mâine: să ne amintim că răbdarea e stâlpul înțelepciunii.
                                                                  Frederic Mistral (1830 - 25 martie 1914)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu