Persoane interesate

luni

17decembrie 2019marți

   foto.  biografieonline.it
Puterea poate totul când e mai unită decât majoritatea poporului.
                                     Ludwig Van Beethoven (17 decembrie 1770 - 1827)

                                                                                             foto.  Jonatan Pie


Ador să îmi petrec timpul așteptând să treacă timpul, să am tot timpul din lume, să pot pierde cât timp vreau eu. Să mă lupt doar cu contratimpul.
                  Francoise Sagan (1935 - 2004)



                        foto.  Ihor Malytskyi



Atâta vreme cât nu cedez sunt mai puternic decât ceea ce ar părea soarta mea.
            Erich Maria Remarque (1898 - 1970)



                 foto.  google.ro
Acolo, departe, dincolo de ceea ce credem noi că e drept sau nedrept, există un spațiu imens. Hai să ne întâlnim acolo!
                       Jalal Rumi (1207 - 17 decembrie 1273)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu