Persoane interesate

miercuri

28august joi2014

                 foto.   goethezeitportal.de
...atât de multe mă-nconjoară, dar fără ea, totul e nimic.
                          Johann Wolfgang von Goethe ( 28 august 1749 - 1832)


                 foto.   Jacob Sutton









Fiecare visăm visele pe care le merităm.
       Gesualdo Bufalino (1920 - 1996)





                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     foto.   Chad Awalt












Nu am de gând să mă schimb. Mă plac așa cum știu visa...
                 Michelangelo da Pisa 







                                                                                                                                                                foto.   sitcomsonline.com
Îmi plac visele, deci nu vă mirați că le forțez.
                                 Anissa Jones (1958 - 28 august 1976)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu