Persoane interesate

marți

11iunie miercuri2014

                                     foto.   ecophotoexplorers.com
Mi-aduc aminte de clipa în care ochii mei au văzut prima dată marea; de atunci nu am mai văzut, nu am mai gândit și nu am mai trăit ca înainte...
                Jacques-Yves Cousteau ( 11 iunie 1910 - 1997)



                                                                                  foto.   Tatjana Adizes












Și mângâierile pot ucide...
            Alda Merini (1931 - 2009)





                                                       foto.   eltiempo.com






Se întreba dacă acum, mare cum era, ar fi fost în stare să simtă în suflet bucuriile și supărările simple, amintindu-și de timpurile când era copil, și de zilele fericite din verile acelea. Și era sigură că Alice ar fi fost în stare...
                    Lewis Carroll (1832 - 1898)



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        foto.   nolandalla.com
Cea mai mare responsabilitate este să deveniți ceea ce sunteți. Nu numai spre binele vostru, dar și al meu.
                       Leo Buscaglia (1924 - 11 iunie 1998)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu