Persoane interesate

vineri

21decembrie sâmbătă2013

                                                                                                                                       foto.  ebay.com
 Secretul regretelor stă în detalii. Să-ţi pară rău după lucrurile mari, e copilăros de simplu. Dar când regreţi un detaliu, se prăbuşeşte tot eşafodul...
                                                     Heinrich Boll ( 21 decembrie 1917 - 1985)




                                                                                                                                                                                           foto.  Peter Coulson






Te-am lăsat întotdeauna să faci ce vrei, am încredere în tine, am încredere şi în greşelile tale.
                    Margaret Mazzantini (1961 -     )



 
                                  foto.  Pierluigi Chinellato





Am descoperit în mijlocul urii mele o iubire care poate învinge orice, în mijlocul lacrimilor am descoperit zâmbetul, în mijlocul deznădejdii, liniştea...Aşa am descoperit că în mijlocul iernii este o vară. Şi acum sunt fericit. Pentru că am dovada că nu e important cât de dură e viaţa cu mine când în mine există ceva care mă apără încontinuu...
                                        Albert Camus (1913 - 1960) 




                                                            foto.  historical.ha.com
            Lucrurile de care oamenii se ruşinează pot face, de obicei, o poveste frumoasă...
                                          Scott Fitzgerald (1896 - 21 decembrie 1940)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu