Persoane interesate

duminică

luni30 septembrie2019

foto.  celebsunmasked.com
Mi-am schimbat atitudinea. Acum hainele mă îmbracă pe mine. Nu eu mai îmbrac hainele.
                                                                       Monica Bellucci (30 septembrie 1964 -    )

                                                                                                   foto.  Slim Emcee





De mult ce critică e alții, singur se condamnă.
           Francesco Petrarca (1304 - 1374)




     foto.  Milada Vigerova








Nu întotdeauna cine zâmbește e fericit; în inimă pot exista lacrimi care nu ajung până la ochi.
                  Jane Austen (1775 - 1817)





                                                                                       foto.  gogle.ro
Când pictam mă gândeam și la tine, cel care-mi privești acum pictura.
                                                          Margaret Nakhla (1908 - 30 septembrie 1977)
                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu