Persoane interesate

joi

6septembrie 2019vineri

foto.  wikipedia.org
Femeia, în lexiconul meu, înseamnă o ființă drăgălașă, frumoasă, făcută din flori.
                                           Mihail Kogălniceanu (6 septembrie 1817 - 1891)

                                                                         foto. Jerzy Gorecki












Nu mă urî, iubire!
  Idolina Landolfi (1958 - 2008)







                                                                                                                                                                                                                      foto.  Alexandra Gorn

Fiecare purtăm în noi o lume. Și cum ne-am putea înțelege, domnule, dacă în cuvintele pe care le rostesc eu, pun sensul și valoarea lucrurilor așa cum ele există în lumea din mine, în timp ce cel care mă ascultă, inevitabil, le va asuma potrivit sensului și valorii lucrurilor din lumea lui interioară? 
           Luigi Pirandello (1867 - 1936)






                                                                                foto.  biografieonline.it
Prostia unui bărbat se recunoaște după vorbele sale, cea a unei femei după tăcerile sale.
                          Sully Prudhomme (1833 - 6 septembrie 1907)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu