Persoane interesate

duminică

luni23 septembrie2019

foto.  Pin Nude Celebs
În viață sunt nimeni, pe ecran sunt totul.
                                            Romy Schneider (23 septembrie 1938 - 1982)

                                                                                                         foto.  Free-Photos



Mulți oameni se îngroapă singuri în fericirea lor.
                  Nicolae Iorga (1871 - 1940)


                                                                                                                                          foto.  Clard


Nu confundați personalitatea mea cu simpatiile mele. Personalitatea mea e ceea ce sunt eu, simpatiile mele depind de cine ești tu.
                        Aida Yespica (1982 -    )




                                                                             foto.  biografieonline.it
O virtute care nu a fost testată nu e o virtute, ci o ipoteză.
                                 Sigmund Freud (1856 - 23 septembrie 1939)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu