Persoane interesate

vineri

2016mai sâmbătă14

foto.  fanmail.biz
Am fost întrebată dacă am avut relații cu femei. Am răspuns da, dar nu mă refeream la relații sexuale.
                                                    Cate Blanchett (14 mai 1969 -    )


   foto.  Maurizio Moro sursa photo.net














Singurătatea mea nu e dependentă de prezența sau absența unor persoane, dimpotrivă! Urăsc pe cine îmi fură singurătatea fără să-mi ofere în schimb prezența de care am nevoie.
         Friedrich Nietzsche (1844 - 1900)



                                                                                                                                                                                                          


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       foto.  Laurent J. Frigault  sursa photo.net






Ce este o călătorie dacă nu o încercare de a vedea cum, în alte condiții, sufletul nostru rămâne același?
            Ana Blandiana (1942 -    )



                                                                                                                                                                                                  foto.  biografieonline.it
Orice greșeală ne arată o cale pe care trebuie s-o evităm,
dar nu orice descoperire înseamnă o cale de urmat.
                   Giovanni Vailati (1863 - 14 mai 1909)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu