Persoane interesate

duminică

2016mai luni9

foto.  google.ro
Ea cântă, eu ascult. Pe buzele ei calde mi se naște sufletul.
                                                                                           Lucian Blaga (9 mai 1895 - 1961)

 foto.  Svetlana Korolyova

















Ești fereastra spre care îmi îndrept cuvintele nopții când inima îmi strălucește...
        Alda Merini (1931 - 2009) 









                                                                                                                                                                                                     foto.  Chuck Turner












Trec o singură dată prin această viață. Tocmai de aceea orice lucru bun pe care îl pot face, trebuie să-l fac acum, pentru că nu voi mai trece din nou pe aici.
     Tereza de Calcuta (1910 - 1997)












                                                                      
                                                                                       foto.  klassica.info
Prietenul mi-e drag, dar și dușmanul îmi poate fi de folos: prietenul îmi arată ce pot să fac, dușmanul mă învață ce trebuie să fac.
                                                               Friedrich von Schiller (1759 - 9 mai 1805)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu