Persoane interesate

luni

2016mai marți3

foto.  wikipedia.org
Ce e de folos dușmanului tău îți dăunează ție, ce ți-e de folos ție îi dăunează dușmanului tău.
                               Niccolo Machiavelli (3 mai 1469 - 1527)


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               foto.  Hannu Soini





După secole de ură și războaie, măcar atâta ar trebui să învățăm: că durerea nu are drapel.
            Dacia Maraini (1936 -    )




                                 foto.  Richard Forster







Mă trezesc și-i dau ocazia zilei care-mi stă în față să fie cea mai frumoasă din viața mea.
           Mark Twain (1835 - 1910)


                                                                                                                                                                                       foto.  biografieonline.it
Când îmi râde inima, eu înfloresc.
                                       Dalida (1933 - 3 mai 1987)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu