Persoane interesate

joi

8noiembrie vineri2013

                                                                                                                                           foto.  literaryladiesguide.com
Nu mi-a plăcut niciodată să adun cioburile sparte, și, lipindu-le la loc, să-mi spun că vasul acela e nou. Ce s-a spart, s-a spart! Prefer să-mi amintesc cu bucurie de vasul întreg, decât să am înaintea mea un vas cârpit, și să-i văd crăpăturile tot restul vieții mele.
                                            Margaret Mitchell ( 8 noiembrie 1900 - 1949)



                                                                                                                                                                                                                                                                        foto.  David Batten










După ce a cunoscut-o, s-a recunoscut mai bine pe el însuși. La fel și ea, după ce l-a cunoscut, s-a recunoscut pe ea însăși altfel decât crezuse până atunci că este.
             Italo Calvino (1923 - 1985)


                                                                
                                 foto.  Alina Cosmoiu








Tot ceea ce se întâmplă o singură dată, s-ar putea să nu se mai întâmple...dar, tot ceea ce se întâmplă de două ori, se va întâmpla cu siguranță și a treia oră.
                                         Paulo Coelho (1947 -     ) 



                                                                                                                                   

                                                                                                                                                   foto.  ebay.com
                                     Avea cu el mereu un veșnic luptător: conștiința lui.
                                                  John Milton (1608 - 8 noiembrie 1674)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu