Persoane interesate

marți

6noiembrie miercuri2013


                                                                                                                                          foto.  theguardian.uk
Avea asupra mea efectul muzicii. Îmi pătrundea direct în suflet. Nu numai că făceam tot ce vroia ea, dar ajungeam să nu mai știu unde se terminau dorințele mele și unde începeau ale ei.
                                             Michael Cunningham ( 6 noiembrie 1952 -     )




                                                                                                                                                                                                                                                                                       foto.  Suha Kendiroglu












Dacă ai nevoie de mine și nu mă găsești, caută-mă într-un vis...
                                  Vasco Rossi (1952 -     )









                                   foto.  Mark Brosnihan M.D.











Un bărbat de succes este acela care câștigă mai mult decât poate cheltui soția lui. O femeie de succes este aceea care găsește un astfel de bărbat.
              Lana Turner (1921 - 1995)






                                                                                                                                foto.  postcards.bidstart.com
A vrut să mă schimbe pe nimic. Apoi și-a dat seama că el era acela.
                                           Amedeo Nazzari (1907 - 6 noiembrie 1979)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu