Persoane interesate

luni

19noiembrie marţi2013


                                                                                                                                   foto.  xpautographs.com
                                          Într-o lume aiurită, e o mare calitate să fii romantic.
                                                    Jodie Foster ( 19 noiembrie 1962 -    )



                                 foto.  Vipul Amar









Într-o zi am întrebat un înţelept: "putem uita oameni?" şi el mi-a răspuns: "îi putem uita pe cei cu care am râs, dar nu îi putem uita pe cei cu care am plâns."
                Claudio Masiero




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          foto. Amer Jassim







Dovedeşte-ţi ţie limitele, şi vei fi sigur că sunt ale tale.
           Richard Bach (1936 -     ) 




                                                                                     foto.  alexandruvlahuta.eu
                                  Miracolul? De când tot alergi după el ţi-l făceai singur.
                                                    Alexandru Vlahuţă (1858 - 19 noiembrie 1919)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu