Persoane interesate

marți

7august miercuri2013



                                                                                                                                                    foto. google.ro
             Dansul este un poem în care fiecare mișcare e un cuvânt.
                                                                                                               Mata Hari ( 7 august 1876 - 1917)


         

              foto. Zachar Rise










Dar eu te duc cu mine totdeauna și rămânem
Nedespărțiți și-n somn, de teamă
Să nu lovești vreun ram pe drumuri siderale
Și să te schimbe-n plantă sau în stea.
       Anghel Dumbrăveanu (1933 -     )

                                                                                                       

                                                                                     foto. John Croslev








Nu există virtute atât de mare încât să ne poată feri de ispite.
    Immanuel Kant (1724 - 1804)


                                                                                                                                                                     foto. google.ro
Sunt dornic să mă așez tăcut lângă tine. Nu îndrăznesc de teama că tăcutele-mi buze îmi vor trăda inima. Iată de ce vorbesc mult și fără șir: ca să ascund taina inimii mele în această vorbărie. Chinui eu suferința mea, ca nu cumva să mi-o chinui tu.
Sunt dornic să mă îndepărtez de tine. Nu îndrăznesc de teama că vei întrezări lipsa mea de curaj. Iată de ce vin spre tine cu fruntea sus și aer nepăsător. Privirea chinuitoare a ochilor tăi îmi ațâță durerea în fiecare clipă.
                                            Rabindranath Tagore (1861 - 7 august 1941)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu