Persoane interesate

duminică

26august luni2013


                                                                                                                                     foto. vopus.org
Ştiu că Dumnezeu nu-mi va da nimic cu care să nu mă pot descurca. Mi-aş dori ca El să nu aibă atâta încredere în mine. 
                                                     Maica Tereza ( 26 august 1910 - 1997)        

           


             foto.  Edmondo Senatore









Soarele e palid
Dus în vechi povești-
Nesfârșită-i zarea
Largă, unde ești...
    Nicolae Labiș (1935 - 1956)







                                                                 
                                                                                                                                                                                                                                                                                             foto.  Roberto Roseano









Nu înfruntasem niciodată vreo primejdie, în afară de aceea de a trăi, care era suficientă deja ca să mă sperie.
                     Pascal Bruckner (1948 -     )







                                                                                                                                                         foto.  wikipedia.com
                                    Liniștea mea vuiește de cuvintele lui Dumnezeu.
                                                                                Maria Corsini (1884 - 26 august 1965)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu