Persoane interesate

joi

16august vineri2013


                                                                                                                                      foto. google
         Unii oameni nu simt niciodată că înnebunesc. Ce viaţă oribilă trebuie că au aceia!
                                                             Charles Bukowski ( 16 august 1920 - 1994)



              foto. Shahrizar Ahmad





Noaptea, vine cineva şi mi se uită în ani.  
Cineva fără privire, fără auz, fără cuvânt
Şade în margine şi se uită cu ceaţă în mine.
E poate umbra, mi-am spus, umbra care mă caută
Şi nu mă găseşte. Vino aproape, i-am spus,
Dar nu s-a mişcat. Ce fiinţă eşti tu
Dacă nu-ţi aud răsuflarea, şi ce urmăreşti...?
                                                 Anghel Dumbrăveanu (1933 -    )



                                                                                                                              
                                                                                                                                                   foto. Andrey Vahrushew
                                                                                    








    
De prea multă vreme nu m-am mai întîlnit cu mine...
     Fernando Pessoa (1888 - 1935)





                                                                                                                               foto. elvisinfonet.com
                               Când lucrurile merg prost, nimeni nu te obligă să te ţii de ele.
                                                                                               Elvis Presley (1935 - 16 august 1977)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu