Persoane interesate

luni

30iulie marţi2013



                                                                                                                                      foto. thebrusselsbrontegroup.org
Poţi să mă chinuieşti până la moarte, dacă-ţi face plăcere, dar te rog, după ce mi-ai dărâmat palatul, nu încerca să-mi ridici o colibă, oferindu-mi-o drept locuinţă, şi dorind apoi să-ţi admir mărinimia.
                                                   Emily Bronte ( 30 iulie 1818 - 1848)



    foto. Luca Bortolato





Prea multe gânduri cheltuiesc căutându-te.
O, dacă te-aş lovi cu un vis,
Te-aş preface-n nisip - de aceea rămân
Atât de departe, atât de statornic tăcut.
                   Anghel Dumbrăveanu (1933 -    )


                                                                                                                                                                                                                                                              

                                                                                                                  foto. Michael VaughAn





Există un om mai puternic decât cel care ucide, este cel care moare salvându-i pe alţii.
               Eliphas Levi (1810 - 1875)



                                                                                                                       

                                                                                                                                          foto. startiger.com
                         M-am format singur. Maeştrii mi-au fost ochii mei.
                                                           Michelangelo Antonioni (1912 - 30 iulie 2007)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu