Persoane interesate

vineri

13iulie sâmbătă2013


                                                                                                                                       foto. fanmail.biz
Sunt ca pantofii vechi, care nu mai pot fi scoşi la vânzare. Eu cred că motivul pentru care încă mai sunt aici este acela că nu am fost niciodată destul de demodat încât să trebuiască să fiu înlocuit.
                                           Harrison Ford ( 13 iulie 1942 -    )


 foto. Salvatore Vitale







Prezentă ca o umbră, în umbra mea mereu,
Lumină fulgerată tu eşti, care despică
Turn, inimă şi lege şi zbor de rândunică,
Stăpân eu ţie...totuşi - rob rămânând tot eu.
                   Petre Ghelmez (1932 - 2001)



                                                                                                                   

                                                                                         foto. Jack Lee





Bărbatul adevărat iubeşte două lucruri: pericolul şi joaca. Din acest motiv îşi doreşte să aibă aproape femeia, una dintre cele mai periculoase jucării.
             Friedrich Nietzsche (1844 - 1900)

                                                               



                                                                                                                                 foto. fkhs.org
          Am vrut să-mi înec amarul, dar el a învăţat să înoate.
                                                                    Frida Kahlo (1907 - 13 iulie 1954)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu