Persoane interesate

miercuri

1august joi2013


                                                                                                                                                              foto. wikipedia.org
                          Pe-o cale ferată pustie le vorbeam pietrelor,
                          cu un foșnet prelung seara cădea...
                                                                                Gellu Naum ( 1 august 1915 - 2001)


            foto. Lucia Gasparovicova




Mereu mai frumoasă prin suflet îmi treci
Cu zâmbetul trist și părul negru și lung
Ș-n tâmplă îmi bat clopotele orelor reci
Și umbra-ți de chin o chem mereu, și-o alung.
                  Anghel Dumbrăveanu (1933 -     )

                                                                                                                                        foto. Dough Wonders
           








Fă-mă puternică, puternică atunci când dorm și când sunt trează, puternică în oase și în suflet. Apoi învață-mă, ținând cont de disperarea mea, să mă împart vieții, să știu ce, și cât, și cui să dau. Învață-mă tu să nu mă amărăsc.
                  Sylvia Plath (1932 - 1963)


                                                                 
                                                                       
                                                                                                                          foto. Pino Leone
Tu niciodată nu ai avut priviri suficient de puternice încât să pătrundă dincolo de pielea mea. Îmi e de-ajuns să te privesc acum în ochi, ca să ştiu că am dreptate. Ce poţi tu vedea cu ochii aceia ai tăi? Un trup fierbinte, pe care vrei să-l atingi? Şi ce simţi când mă atingi? Căldura pielii mele? Crezi că într-o bună zi vei fi în stare să simţi freamătul sângelui care îmi curge prin vene? Nu! Nu! Nu!  Tu ai ochi, şi urechi, şi mâini egoiste! Vezi doar pentru tine, auzi doar pentru tine, simţi doar pentru tine. Priveşti. Şi ce vezi? Nu vezi nimic! Tu vezi numai ceea ce îţi poate oferi ţie plăcere. Atât! Şi nimic mai mult!
                                                                 Jean Giono (1895 - 1970)
                                                                      
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                                                                                                        
                                                                                                                                                  foto. autograph-gallery.co.uk
                                                                                                     
Da, s-a spus corect despre mine că am introdus sexul în film, dar e un sex de bun-gust, în care importantă e și imaginația privitorului.
                                                Pola Negri (1897 - 1 august 1987)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu