Persoane interesate

duminică

3iunie 2024luni

 

Nu te înjosi niciodată gândind că valorezi doar atâta cât te plătesc.
                                                                  Michela Murgia (3 iunie 1972 - 2023)



Nu fii nici stăpân peste alții, nu fii nici sclavul cuiva.
            James Joyce (1882 - 1941)

Și el mi-a dat un suflet, să simt lumina zilei
Și măreția nopții, și zâmbetul copilei,
În vuietul de vânturi simțit-am al lui mers
Și-n glasul dulcii muzici simții duiosu-i vers,
Dar tot pe lângă aceste cerșesc înc-un adaus
Să-ngăduie intrarea-mi în veșnicul repaos.
             Mihai Eminescu (1850 - 1889)
Și nu-nțelegi că eu sunt bietul
Nebun culegător de flori,
Că mă ridic încet cu-ncetul
Până la stâncile din nori.
                                                    Duiliu Zamfirescu (1858 - 3 iunie 1922)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu