Persoane interesate

vineri

1iunie 2024sâmbătă

 

Exist pentru că mă caut pe mine însămi. Nu mă caut ca să mă găsesc, faptul că mă caut este semnul că deja m-am găsit.
                                                   Mircea Cărtărescu (1 iunie 1956 -    )



În sălbăticie nu există milă.
                     Jack London (1876 - 1916)

Visele noastre erau atât de aceleași încât, pentru a ne trăi divers poveștile de viață a trebuit să ne împărtășim ocaziile, la fel ca atunci când eram copii și fiecare aveam un fel diferit de înghețată, dar le gustam pe rând pe toate.
        Vasco Pratolini (1913 - 1991)
Cuvântul e neputincios, cuvântul nu va reuși niciodată să redea complet secretul din noi. Doar să se apropie...
                                                                             Giuseppe Ungaretti (1888 - 1 iunie 1970)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu