Persoane interesate

luni

28aprilie 2020marți

foto.  biografieonline.it
Îmi plac rolurile în care lumea nu mă recunoaște.
                                   Penelope Cruz (28 aprilie 1974 -    )

    
                                                                                                                      foto. NRupprechtadine 






Mi-e greu să îți spun că te iert în timp ce te privesc în ochi și îți țin mâinile în mâinile mele. Sărută-mă, ca să nu-ți mai văd ochii. Te iert pentru toate câte trebuie să te iert.
                      Emily Bronte (1818 - 1848)







                         foto.  Adson Barbosa









Oricând ai nevoie de tine, îți ești la dispoziție.
              Terry Pratchett (1948 - 2015) 









                                                                                 foto. Stampa
Când sunt cinstit împreună, oamenii sunt ca un singur om.
                                                                 Roberto Fantuzzi (1889 - 28 aprilie 1976)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu