Persoane interesate

duminică

13aprilie 2020luni

foto.  biografieonline.it
Am încercat, am greșit. Nu-i nimic, voi încerca din nou. Voi greși mai frumos.
                                         Samuel Beckett (13 aprilie 1906 - 1989)

                                                                                                                    foto.  pixabay








Am iubit iubirea pură,
Floare roșie pe gură
Și în inimă arsură.
                   Nicolae Labiș (1935 - 1956)





                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            foto.  Lucas Lenzi









Cu cât mai mult îmi furi din inimă, cu atât mai mare mi se face ea în piept.
             Edmond Rostand (1868 - 1918)



                                                                                                    foto.  google.ro
Și lucrurile mor, dragul meu. Deci dacă și ele mor e bine să renunțăm la ce trebuie să renunțăm.
                                              Giorgio Bassani (1916 - 13 aprilie 2000)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu