Persoane interesate

duminică

luni24 iunie2019

foto.  google.ro
Sus, tot mai sus mă înalț, și mi-ar place acum să cânte cineva din trompetă.
                                                         Sânzâiana Pop (24 iunie 1939 -     )
   
                                                                                                  foto.  Frank Uyt








Modul cel mai simplu de a fi înșelat e să te crezi mai șmecher decât ceilalți.
 Francois de La Rochefoucauld (1613 - 1680)



                                                                                                                                                                                                                      foto.  Miguel Bruna










Puterea și adevărul mână în mână pot face minuni.
                   Titus Popovici (1930 - 1994)
                                                                                                                                                                                                                                                                          


                                                                         foto.   biografieonline.it
Culoarea e singurul meu mare prieten. Mă mângâie fără să-mi reproșeze nimic.
                                         Paolo Salvati (1939 - 24 iunie 2014)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu