Persoane interesate

marți

5iunie 2019miercuri

foto.  The New Yorker
Putem atinge totul, sau totul e de neatins, pentru că avem mâini și pentru că avem iluzii.
                             Federico Garcia Lorca (5 iunie 1898 - 1936)

     foto.  @rw










Lucrurile pe care le iubim ne modelează.
          Paul Ree (1849 - 1901)










                                                                                                    foto.  MI PHAM


Dormeam și visam că viața nu e altceva decât o mare bucurie. M-am trezit și am văzut că viața așteaptă să fie trăită. Am trăit-o, și am înțeles că în trăire era bucuria.
        Rabindranath Tagore (1861 - 1941)



                                                                                 foto.  biografieonline.it
Farmecul vieții este să zgândărim lucrurile ca să vedem dacă ele funcționează.
                            Ray Bradbury (1920 - 5 iunie 2012)
                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu